...κι έπιασε το όνειρο για στυλό, έκανε τη σκέψη σου χαρτί κι έγραψε ένα παραμύθι...


Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

Βρέχει..




Έξω βρέχει, ένας ήχος γλυκός βγαλμένος από παιδικές αναμνήσεις. Βρέχει και σε σκέφτομαι. Σκέφτομαι τα μάτια σου, αυτά που με χαϊδευαν πριν από κάτι ώρες. Σκέφτομαι τα χείλη σου, αυτά που τραγουδούσαν τη σιωπή αυτών που νιώθω για σένα. Σκέφτομαι εσένα κι εμένα μαζί κάτω από τη βροχή της ομορφιάς δύο ανθρώπων που μοιάζουν με ένα. Κολυμπάμε γυμνοί κάτω από τη ματιά του φεγγαριού και ερωτευόμαστε.Έξω ακόμα βρέχει..μα στην δική μου την καρδιά ακούω μόνο τη φωνή σου να αντηχεί. Αναστεναγμοί ευτυχίας, κυνήγι ανάμεσα στα δέντρα της ανάγκης να σε βλέπω. Δε μπορώ να πάρω τα μάτια μου από τη ψυχή σου, δε μπορώ να σταματήσω να ζω στη σκέψη ότι ήσουν πάντα εκεί κι εγώ έκλεινα τα βλέφαρα. Η βροχή ψιθυρίζει από το βάθος μα εγώ χαμένη σ'ένα παραμύθι με σένα και μένα πρωταγωνιστές. Αποφάσισα ότι θα ζω μόνο τη στιγμή, θα ζω την κάθε στιγμή που με αγγίζεις, που μου γελάς, που τα μάγουλά σου παίρνουν χρώμα τριανταφυλλί . Ακόμα βρέχει κι η κιθάρα σου ακούγεται απ' την άκρη του μυαλού μου σαν τρυφερό χάδι στα μέσα της ψυχής μου. Η σιωπή ενός βλέμματος πόσα λέει; Λέει τα πάντα και το τίποτα, λέει όσα νιώθω μα και όσα φοβάμαι να σου πω. Θέλω να σου πω τόσα κι όμως δειλιάζω. Είναι τόσα που είναι φυλακισμένα μέσα μου και παλεύουν να ξεφύγουν αλλά προτιμώ να τα κρύψω σ'ένα βλέμμα κι ελπίζω ότι θα σ'αγγίξουν. Σε δάγκωσα κι έψαξες για σημάδι..σε θέλω κοντά μου, μου λείπεις ήδη, δεν μου αρκεί η παρουσία σου, δεν χορταίνω να σε ζω , να μυρίζω το κορμί σου, να σε νιώθω κοντά μου. Σε νιώθω να μ' αγγίζεις και σκιρτάω μέσα μου, θέλω να χαθώ στην αγκαλιά σου, στον ήχο της φωνής σου ,στο ρυθμό των κτύπων της καρδιάς σου δίπλα απ'τη δική μου. Ονειρεύομαι την ανάσα σου να με γαργαλάει,ονειρεύομαι εμάς μαζί κι ακόμα έξω βρέχει..

13 σχόλια:

iLiAs είπε...

...ωραία όνειρα...με ανάσες και φιλιά :)
..μας αναστάτωσες απογευματιατικα :P

strange attractor είπε...

tis apologies mu! :p
den to aposkopousa :)
wraia oneira omws! den mporeis na peis! :PP

Dimitrios G. είπε...

kalispera:)
nai ontos wrea oneira
se kanousn na thes na ksefigis apo ta panta..
apo pligomenes kardies,apo anohtes skepseis,apo egwismous kai apo polla alla...
(sinexizeis na anebazeiss poli wrea keimena):)

strange attractor είπε...

opws to dei o kathenas :P kapoios mporei na pei oti auta einai anoites skepseis!:P but who cares? :P
[euxaristw poly =)]

Skouliki είπε...

οχι μονο ωραια ονειρα αλα και ρεαλιστικα διοτι σε καθε γωνια υπαρχει παντα η προσμονη του ερωτα αρκει να εισαι ωριμος και ανεμελος για να κοιταξεις

νομιζω οτι στο κειμενο σου η βροχη παιρνει και μια μορφη αυτοκαθαρσης

Τρελός του Χωριού είπε...

Oταν βρέχει , αλλος θέλει να χορέψει μαζί με τις σταγόνες ακούγοντας τον ρυθμό που του δίνουν οι πτώσεις τους. Aλλος , απλά στεκεται με το προσωπο στον ουρανό , να βραχεί μεχρι το κόκκαλο . Aλλος κλεινει καλά τα μπατζούρια μην πιτσιλιστει . Aλλός βγαίνει εξω , αλλά κρατάει ομπρέλα ,μην του χαλάσουν τα μαλλιά του. Bρέχει για ... όλους , όμως ,για τον καθένα βρέχει ... διαφορετικά. Kαι είναι πάντοτε περίεργο όταν η ευτυχία σου εξαρτάται αό σταγόνες

kostasst είπε...

Όνειρα φτιαγμένα με βροχή... Ευτυχισμένη αν το νιώθεις, ευτυχισμένος κι αν το μοιράζεται κάποιος μαζί σου.
Βροχή, μυρωδιά από πλατάνια κι ένας ζεστός καφές ανάμεσα στα παγωμένα χέρια...
Ένας χορός κάτω απο καλοκαιρινή βροχή... Να παρασέρνεις και αν σε παρασέρνουν...

strange attractor είπε...

@skouliki:
προσμονή υπάρχει, έρωτας υπάρχει για όλους;
υπάρχουν πρίγκιπες πάνω σε άσπρα άλογα; νομίζω πως όχι..αλλά υπάρχει ένας άνθρωπος που θα είναι ο δικός σου άνθρωπος.. τουλάχιστον έτσι ελπίζω, όπως ελπίζω ότι ελπίζει ο κάθε άνθρωπος με ανοιχτά τα μάτια! :P Άλλοι το ονομάζουν το ''άλλο μου μισό'', άλλοι ''μεγάλο έρωτα'' της ζωής τους κι άλλοι ''ο/η ιδανικός/ή''!
Νομίζω ότι η βροχή γενικά έχει ρόλο κάθαρσης..βγάζει ένα αίσθημα ιδιαίτερο, ένα κράμα μελαγχολίας, μα και ξεγνοιασιάς κι ανανέωσης αν με ρωτάς..είναι σαν να παίρνει μαζί της κάθε τι που σε βασανίζει. Προσφέρει αυτή την ψυχική λύτρωση, την εξιλέωση.

@trellos_tou_xoriou:
Βρέχει για όλους το ίδιο, απλά ο καθένας επιλέγει να αντιμετωπίσει διαφορετικά τη δική του βροχή..Είναι ωραία η βροχή όταν στέκεσαι κοιτώντας τον ουρανό κι αφήνοντας την να σε λούσει, είναι ωραία όμως κι όταν αγκαλιά με τον άνθρωπό σου, μ'ένα φλιτζάνι ζεστή σοκολάτα τη βλέπεις απ'το παράθυρο, είναι ωραία κι όταν απλά κάθεσαι να την ακούς..ή όταν χορεύεις και τραγουδάς στους ρυθμούς της..
κι όμως αυτές οι λίγες σταγόνες μπορούν να κάνουν τεράστια διαφορά..[chaos'theory:P]

@kostasst:
Εμπνέει η βροχή..σε κάνει να ονειρεύεσαι..
ωραία εικόνα, το μόνο που λείπει είναι και μια άλλη ανθρώπινη παρουσία, ένας φίλος,ο άνθρωπος σου, η οικογένεια σου..
ένας εξιλεωτικός χορός θα έλεγα,μια κίνηση στους ρυθμούς των σταγόνων της βροχής..μια αίσθηση απόλυτης ελευθερίας!

jacki είπε...

Ω πόσο αγαπώ κι εγώ τη βροχή.. Είναι η επίσιμη αγαπημένη μου.. Η περι-γραφή σου είναι πολύ όμορφη.
Καλό βράδυ.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

την αγαπω την βροχη...
εχω παντα την αισθηση πως ξεπλενει το μυαλο μαζι με το κορμι...
την αγαπω γιατι μου θυμιζει αγαπημενες στιγμες που μπηκα κατω απο ομπρελα κι ας μην το ηθελα μονο και μονο για να ειμαι διπλα σε καποιον που το ηθελε...

τοσες διαφορετικες αποψεις για την βροχη...
τοσο ομορφα τις ειπες...

καλως σε βρηκα!
νεραιδενια φιλακια!!!

strange attractor είπε...

@ jacki:
Υπάρχει κάποιος που να μην του αρέσει η βροχή;Αναρωτιέμαι..Ευχαριστώ πολύ! Καληνύχτα σου!=)
@NΑΪΑΔΑ:
Νομίζω πως το κάνει..έτσι τουλάχιστον με κάνει να αισθάνομαι..καθάρίζει τη ψυχή..
κάτι μου θυμίζει η εικόνα που περιγράφεις..κάτι καθόλου μακρινό..
Καλώς όρισες!
και σε σένα!:)

JD είπε...

φαντασία ή πραγματικά είναι όλα πολύ ωραία όσα λες....μόνο που εγώ θα συνεχίσω να ψάχνω για κάτι παντός καιρού, όχι μόνο γαι τις βροχές...το τι θα πάρω το ξέρουμε όλοι...και μάλιστα υπό τη μορφή βροχής!

strange attractor είπε...

κράμα φαντασίας και πραγματικότητας!

καλώς σε βρήκα!:)